III    IGRZYSKA       SZKÓŁ       GMINNYCH

             Zamienie          31 maja - 1 czerwca 2008

Cele i założenia Igrzysk

    Cele:
      • popularyzacja sportu wśród dzieci
      • rywalizacja szkół gminnych i przedszkoli oraz wyłonienie zwycięzców poszczególnych dyscyplin sportowych
      • konsolidacja środowiska gminnego

    Organizator:
      Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki

    Uczestnictwo:
      Prawo startu w Igrzyskach mają wszystkie szkoły podstawowe i gimnazjalne oraz przedszkola z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki. Reprezentacja każdej szkoły może liczyć do 30 reprezentantów wraz z opiekunami. W drugi dzień Igrzysk możliwa jest zmiana uczestników reprezentujących daną szkołę. Zaproszenie kierowane jest do całej społeczności gminnej, a w szczególności do rodziców.

    Termin i miejsce:
      31 maja - 1 czerwca 2008r. (sobota i niedziela)
      Zespół Szkół w Zamieniu
      Przyjazd uczestników 31 maja 2008r. do godz. 10.00, o której nastąpi uroczyste otwarcie Igrzysk.

    Punktacja:
      Każda z poszczególnych dyscyplin sportowych będzie punktowana oddzielnie i suma punktów zgromadzonych w czasie dwudniowej rywalizacji będzie składała się na ostateczną klasyfikację .

    Nagrody:
      Za klasyfikację ogólną, miejsca I-VII wśród szkół podstawowych oraz I-IV wśród gimnazjów oraz I-II wśród przedszkoli placówki nagrodzone zostaną okazałymi pucharami. Reprezentanci, rywalizujący w poszczególnych dyscyplinach sportowych otrzymają puchary i medale za miejsca I-III w szkołach podstawowych , natomiast w dyscyplinach nie sportowych puchary za miejsca I-III .

    Finansowanie:
      Wszystkie koszty organizacji III Igrzysk Szkół Gminnych pokrywa Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki. Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną wyżywienie oraz picie dla uczestników zmagań sportowych.

    Dyscypliny:
      W czasie dwudniowej rywalizacji sportowej przeprowadzonych zostanie 6 dyscyplin drużynowych - piłka nożna, dwa ognie, tenis stołowy, badminton, unihoc, ringo. Rywalizacja będzie obejmować również konkurencje indywidualne, spartakiadę najmłodszych, wielobój sprawnościowy, występy muzyczne i taneczne oraz przedstawienia przedszkolnych teatrzyków.